Wednesday, August 10, 2011

Ramadan Day 9 - 2011

Lama tidak menjenguk blog ni...

Dibulan ramadan ini byk yg saya belajar lebih2 lagi setelah berkawin, tidak lama lagi saya akan ada cahaya mata (gurl) nama belum cari lagi tapi nama panggilan dah ada adoi..

Berbanding tahun2 sebelum dibulan ramadan, saya byk habiskan masa saya di Track Subang,Gym sampai 11pm kira buka posa tempat latihan, pernah sekali tu wakil negara punya pasal aku raya kat atas basikal sedih tau tgk org pi sembayang raya, itulah pengorbanan seorang Athlete kepada Negaranya apa bila diamanatkan untuk berjuang.

Tapi skrng ni dah kawin more too family and beribadah, lebih2 lagi bulan yg mulia ini... lepas ramadan ni baru latihan bermula seperti biasa, bersyukur betul saya kepada Allah S.W.T pasal isteri saya ni keluarga yg baik2 agama A, syukur Kepada ALLAH S.W.T....

kami lebih suka masak sendiri daripada beli di bazar ramadan, klu pi bazar beli tu sikit, beli ni sikit bawa balik rmh, sekali mkn tak sedap lepas tu tak abis makan pulak,kan itu satu pembaziran..

harap mlm ni dapat masak ikan stim hehehe

oklah rasa sampai disini saja cerita2 saya, hidup yang penuh tanda tanya...

No comments: