Tuesday, January 1, 2013

Ya ALLAH..


kadang hidup ini susah tapi kita harus sabar menghadapinya dan redha dengan ketentuan ilahi, ia adalah satu nikmat yang sukar untuk dijelaskan.

kita sebagai hambanya harus akur akan kehendaknya.. ya allah berikan aku kekuatan, keimanan, perlindungan dalam kehidupan ini agar aku tidak kufur,takbur riak,ujub,syirik, aku takut akan hukuman mu ya allah, aku takut azab kubur mu ya allah, aku takut azab api  neraka mu ya allah, kerana peringatan dalam ayat-ayat suci AL Quran mu itu pasti benar..

ya allah, ar rahmaan, ya ahad, ya aziz, ya ghaffar, ya hadi, ya haqq, ya jabbar, ya muntaqim,ya nur, ya qawi, ya rahim, ya  raqib, ya salaam, ya wali, ya wasi, ya zul jalal wal ikram, aku menghargai dan bersyukur setiap kehidupan dialam ini dan segala nikmat mu yang kau berikan.. 

No comments: